درب فرفورژه آهنی حیاط

امروز

درب آهنی و درب فرفورژه الیزه جزو درب های پرفروش حیاط ساختمان می باشند. دو ویژگی مهم برای نصب درب حیاط فلزی در نظر گرفته می شود که شامل امنیت و مقاومت استاندارد است. درب آهنی حیاط فرفورژه مدرن و کلاسیک علاوه بر امنیت و مقاومت توانسته زیبایی و هماهنگی بی نظیری نیز ایجاد کند که با سبک معماری ساختمان شما سازگار باشد. متریال های به کار رفته برای درب فلزی حیاط بسیار مهم است و از کلاف های پروفیلی نیز استفاده می شود که معمولاً استاندارد و سنگین هستند. این متریال سبب می شود تا درب ویلایی ضد دیلم باشد و پوشش کامل و صحیح رنگ برای ان اجرا شود. همینطور از پوسیدگی درب در برابر باران و آفتاب نیز جلوگیری می شود. بنابراین خرید این درب ها برای حیاط قطعاً یک تصمیم هوشمندانه محسوب می شود. در نهایت سبب می شود تا مدت ها نیاز به تعویض درب نداشته باشید. طرح درب فرفورژه معمولاً کلاسیک است. این موضوع سبب می شود تا نمای ساختمان و سلیقه کاربر همسو باشد.


درب فرفورژه سنتی و کلاسیک

ویژگی های درب آهنی حیاط فرفورژه

در مرکز فروش درب آهنی حیاط فرفورژه مدرن کلاسیک یک سری ایده های جالب برای طراحی درب در نظر گرفته شده است. قطعاً دانستن آنها برای شما خالی از لطف نیست. یکی از موارد مهم استفاده از فلز ضخیم برای ساخت درب آهنی حیاط فرفورژه است. فلزی که برای این درب ها به کار می رود می بایست بسیار ضخیم و با کیفیت باشد. متریالی که استفاده می شود می بایست بالاترین مقاومت را داشته باشد. عموماً دربهای فلزی در مقابل اکثر ضربه ها مقاومت خوبی از خود نشان می دهند. ابعاد و ضخامت باید هماهنگی مشخصی با هم داشته باشند. این موضوع سبب می شود که امنیت لازم فراهم شود و مشکلی وجود نداشته باشد.

دومین ویژگی مهم که روی قیمت درب آهنی حیاط فرفورژه نیز تاثیر می گذارد، ایجاد امنیت است. اگر به دنبال زیبایی و امنیت در یک راستا هستید، قطعاً باید دربی را انتخاب کنید که از نظر ظاهری بی نظیر باشد. همینطور از نظر عملکرد نیز شرایط خاص خود را داشته باشد. یک نکته بسیار مهم دیگر که باید بدانید این است که  کلاف لنگه درب در سایز و مدل های متنوعی عرضه می شود. همینطور ابعاد پروفیل کلاف لنگه و چهارچوب هر یک بسیار مهم هستند.

درب های نفررو شرایط متفاوتی نسبت به درب های ماشین رو دارند. درب های دوبل می بایست از پروفیل های بسیار قوی تری بهره ببرند. سایز پروفیل ها نیز متفاوت است. این موضوع روی کیفیت درب آهنی حیاط فرفورژه بسیار تاثیر می گذارد. به طور کلی دو پروفیل در کنار هم روی مقاومت تاثیری بیشتری دارد به جای اینکه از یک پروفیل استفاده شود. چون سبب می شود که حالت پله ای و برآمدگی خاصی به وجود بیاید. در نهایت زیبایی آن نیز چند برابر خواهد بود چون نقش های مخصوصی دارد.


درب الیزه

عوامل موثر بر قیمت درب آهنی حیاط

از آنجایی که خرید درب آهنی حیاط فرفورژه مدرک کلاسیک از نظر قیمت سوالات زیادی به همراه دارد قصد داریم در این مورد بیشتر صحبت کنیم. یکی از مواردی که روی نرخ درب آهنی حیاط فرفورژه تاثیر می گذارد استفاده از موادی است که جلوی پوسیدگی درب را بگیرد. به اصطلاح گفته می شود که درب رنگ آمیزی شده است. یا از رنگ آمیزی 5 لایه برای درب استفاده شده است. ضعف اصلی فلز ها رطوبت و آب است. برای درب آهنی حیاط فرفورژه نیاز به ماده ای است که رطوبت و آب را از خود عبور دهد. 

زمانی که رطوبت به فلز به خصوص اتصالات و جوش ها نفوذ نماید پس از مدتی فلز، کیفیت اصلی خود را از دست می دهد. به طور کلی نیاز به هزینه مجدد خواهد بود بنابراین روکشی که برای درب آهنی حیاط فرفورژه در نظر گرفته می شود. یا نوع رنگ آمیزی مقاومتی بسیار مهم است و بخشی از قیمت درب آهنی حیاط فرفورژه محسوب می شود. رنگ آمیزی صحیح و درست درب و کیفیت بالای رنگ استفاده شده و همینطور تعداد مراحل رنگ آمیزی از مواردی است که باید مدنظر قرار بگیرد. مثلاً نیاز به اغجرای رنگ آمیز آستر خورو است که دارای چسبندگی و مقاومت بالایی به نسبت مدل های ضد زنگ ساده هستند. همینطور استفاده از پتینه پودری آلمانی به عنوان پوشش نهایی نیز می تواند یک عملکرد خاص دیگر باشد. در بهترین شرایط می توان گفت که این درب ها به صورت اجرای آینه ای و براق نیز در نظر گرفته می شوند و این موضوع می تواند بسیار اثر بخش باشد.


قیمت ساخت درب حیاط

مرکز فروش درب آهنی حیاط فرفورژه

اگر قصد خرید درب آهنی حیاط فرفورژه دارید به شما پیشنهاد می کنیم که مراکز فروش را انتخاب کنید به این ترتیب هم هزینه کمتری خواهید کرد و هم می توانید بهترین انتخاب را بر اساس سلیقه خود داشته باشید. یکی از عواملی که در خرید درب آهنی حیاط فرفورژه مدرن کلاسیک باید بررسی شود باز و بست درب با فشار یک انگشت است. شما به عنوان سازنده یا خریدار ساختمان می بایست به راحت باز شدن درب حیاط خود اهمیت دهید. ما به عنوان سازنده درب آهنی حیاط فرفورژه پیش ساخته تلاش خود را کرده ایم تا از بهترین متریال یعنی پروفیل های سه طرفه نقش دار استفاده کنیم به طوری که درب در موقعیت درستی باز و بسته شود. قرار دادن 4 زبانه اتصال در چهارچوب درب کار نصب را برای سبک کار بسیار آسانتر می کند. در واقع دیگر نیاز به جوشکاری و سوزاندن رنگ کلاف نیست و این موضوع سبب می شود که خرید شما کاملاً ایده آل به نظر برسد.


خرید درب آهنی مدرن
سفارش درب فلزی لوکس فرفورژه

خرید آسان و ایمن انواع درب فلزی حیاط

با خرید درب آهنی حیاط فرفورژه از مرکز فروش درب فلزی می توانید مدلی که بیشترین هماهنگی با معماری نمای ساختمانی شما دارد را انتخاب کنید. دقت کنید که به طور کلی درب ورودی اولین چیزی است که شخص با آن روبرو می شود و خوشبختانه طرح هایی که در مراکز فروش در نظر گرفته می شود بسیار با کیفیت هستند. سبک طرح درب های فرفورژه به واسطه خمیدگی های زیبایی که دارد توانسته طرح های گسترده ای را مورد پوشش قرار دهد. طرح های پرنده و گل و طبیعت در لیست مدل های مدرن و کلاسیک قرار می گیرند و مورد پسند بانوان خوش سلیقه ایرانی هستند و خوشبختانه این روزها بسیار مورد استقبال قرار گرفته اند.


درب ویلایی
درب ورودی پارکینگ ساختمان فرفورژه مدرن

خرید اینترنتی درب های فرفورژه با تضمین متریال

از آنجایی که مهمترین اصل در سفارش درب آهنی حیاط فرفورژه، متریال به کار برده شده در آن است به طور کلی پروفیل های بالاتر از حد استاندارد یعنی پروفیل های سه طرفه نقش دار برای این درب ها بسیار عالی هستند. این پروفیل ها به صورت چکش خورده نیز اجرا می شوند و می توانند کلاف چارچوب و کلاف لنگه درب نیز شامل شوند. پروفیل های خاص که به صورت برجسته طراحی شده است می تواند به صورت کاملاً اصولی اجرا شود. ورق بدون پلیسه و کاملاً صاف نیز در این راستا قرار دارد. این پروفیل ها گلچین شده هستند و هیچ نقطه ضرب دیدگی ندارند. فرفورژه های استاندارد از نظر مقاومت به صورت کاملاً حرفه ای ساخته می شوند و از شمش های 12 میل و قطعات چدنی شات شده برای آنها استفاده خواهد شد.

از سوی دیگر این پروفیل ها برای لنگه های درب با دقت بالا نیز طرح های مخصوص به خود دارند. بررسی ها اینطور نشان می دهد که تعبیه پیچ در کلاف پشت درب برای باز و بسته کردن ورق درب در زمان تمیز کاری و رنگ کاری مجدد می تواند یک انتخاب کاملاً اصولی باشد. قرار دادن 4 زبانه اتصال 2 عددی در بخش بالا برای اتصال درب به دیوار و ستون مجاور و همینطور دو عدد در بخش زیرین درب برای اتصال به کف زمین از مواردی است که می بایست ارزیابی شود.

استفاده از لولای سه پارچه پین دار برای درب آهنی حیاط فرفورژه سبب شده تا از نظر کیفیت تضمین شده باشند. در واقع این لولاها برای باز شدن و تعویض درب بدون هیچ صدمه ای اجرا می شوند.


شرکت ساخت و نصب درب های فلزی
درب فرفورژه ساختمان و انواع آن از نظر طراحی

تفاوت درب نفر رو و ماشین رو در چیست؟

اگر درب آهنی حیاط فرفورژه خریداری کرده باشید اولین سوالی که از سوی شرکت نصب درب آهنی حیاط فرفورژه از شما پرسیده می شود این است که آیا درب شما نفر رو است یا ماشین رو؟ بنابراین نصب درب آهنی حیاط فرفورژه نیز روال خاص خود را دارد. به طور کلی در شرایط بازار کنونی معمولاً درب های فرفورژه به صورت ماشین رو طراحی می شوند. تنوع این مدل ها نیز بسیار بالاتر از مدل از نفر رو است. متنوع بودن در طرح و قیمت از مواردی است که بسیار مورد ارزیابی قرار می گیرد.

نصب درب آهنی حیاط فرفورژه ماشین رو نیاز به دقت بالاتری داشته و نوع قرار گیری لایه های درب روی هم بسیار پر اهمیت است. از سوی دیگر درب هایی که به شکل استاندارد با پروفیل های خاص اجرا می شوند معمولاً از نظر عملکرد شرایط متفاوتی دارند. یک موضوع بسیار مهم که باید بدانید این است که این درب ها از نظر ورق و فرفورژه بسیار دقیق و اصولی اجرا شده اند و هزینه های درب نیز به واسطه فاکتورهای مخصوص سنجیده می شوند. ساخت درب با ابعاد استاندارد به میزان بالا سبب می شود که هدر رفتگی پروفیل ها به حداقل برسد.

دقت کنید که هزینه جوشکاری و نقاشی برای درب آهنی حیاط فرفورژه بسیار مهم است و البته که مهارت خاصی در اجرای آن دیده می شود. مدل های نفر رو اجرای آسان تری دارند و نصب آنها از نظر هزینه نیز ارزانتر هستند. هر دو گزینه کیفیت ساخت بالاتری دارند و کیفیت ساخت برای این درب ها سبب شده تا بهترین اجرا را داشته باشند. اینطور که مشخص است این درب ها از نظر سبک اجرایی به صورت کاملاً خاص ارزیابی می شوند.


درب پارکینگ ساختمان درب ورودی حیاط

ترکیب رنگ و طرح درب های حیاط فرفورژه

ترکیب رنگ و طرح برای درب آهنی حیاط فرفورژه از مواردی است که سعی شده دقت بالایی را به خود اختصاص دهد تا باب میل مشتریان شود. رنگ و طرح ها بسیار متنوع هستند و البته که برخی از ایده های مشتریان نیز قابل اجرا خواهد بود. سعی شده از بهترین متریال برای ساخت این درب ها استفاده شود. بررسی ها اینطور مشخص کرده است که درب های اهنی حیاط فرفورژه از نظر عملکرد بسیار عالی هستند و نوع عملکرد برای این درب ها سبب شده تا اجرای بهتری داشته باشند. یک موضوع مهم دیگر که باید بدانید این است که طراحی لوکس و بی نظیر درب ها می تواند بخش مهمی از کیفیت را پوشش دهد. این درب ها از نظر ساختار متفاوت بوده و بر اساس موقعیت نصب سنجیده می شوند. در بهترین شرایط می توانید مدلی که با ساختمان شما سازگارتر است را انتخاب کنید.

از درب آهنی حیاط فرفورژه برای درب ویلایی نیز استفاده می شود. ساخت و تولید درب مدرن و لوکس نیاز به طرح مهندسی قدرتمندی دارد. درب فلزی حیاط باید مقاومت بالایی در برابر شرایط جوی داشته باشد به این ترتیب می توان گفت که انتخاب خوبی صورت گرفته است.



Call Now Buttonمرکز سفارش : 09125200978