خرید حفاظ شاخ گوزنی

امروز

در بین انواع حفاظ دیوار یکی از آنها که کارایی و کاربرد بی ‌نظیری دارد حفاظ شاخ گوزنی می باشد. به طور کلی شما باید به خوبی بدانید که حفاظ های آهنی در دسته بندی های متفاوتی تولید می ‌شوند. یکی از این حفاظ ها، حفاظ های شاخ گوزنی است. حفاظ لیلیوم و حفاظ سرنیزه‌ ای به عنوان یکی دیگر از حفاظ های دیواری شناخته می‌ شود. انواع حفاظ های شاخ گوزنی را شما می توانید روی دیوار های متنوع ساختمان ها نصب کنید. با نصب این حفاظ ها روی دیوارها امنیت ساختمان را تامین خواهید کرد.

همچنین باید به خوبی بدانید که این نمونه حفاظ موجب زیبایی ساختمان می‌ شود. بر همین اساس شما می توانید بین مدل های متنوع حفاظ های دیواری، حفاظ های شاخ گوزنی را تهیه کنید. هزینه خرید حفاظ های شاخ گوزنی مناسب و به صرفه است. با این وجود پیش از اینکه اقدام به خرید انواع حفاظ دیوار شاخ گوزنی نمایید باید در مورد قیمت حفاظ ها اطلاعات بیشتری کسب کنید. برخی از اصلی ترین و مهمترین پارامتر هایی که روی قیمت این حفاظ دیواری تاثیر زیادی می گذارد را در ادامه معرفی می کنیم.


حفاظ شاخ گوزنی

فاکتورهای تاثیرگذار روی قیمت حفاظ دیوار شاخ گوزنی

از جمله نکات و پارامترهای مهمی که روی قیمت حفاظ دیوار شاخ گوزنی تاثیر دارد عبارت است از :

  1. نوع فلز و متریال به کار رفته شده برای تولید حفاظ

یکی از مهم ترین نکاتی که تعیین کننده قیمت این حفاظ دیواری می باشد فلزی است که برای آن به کار می ‌گیرند. فلزات متفاوتی برای تولید هر یک از حفاظ های دیواری به کار گرفته می ‌شوند. برخی از این فلزات کارایی بی نظیری دارند و برخی دیگر از آنها دارای کیفیت مناسبی نیستند. در صورتی که از بهترین فلز جهت تولید انواع حفاظ های دیواری استفاده شود مقاومت آنها افزایش پیدا می‌ کند. همچنین آنها دارای کارایی و ویژگی ‌های مناسب تری خواهد بود. بر همین اساس نوع فلز به کار گرفته شده جهت تولید انواع حفاظ های دیواری را مورد بررسی قرار دهید و سپس آنها را تهیه کنید. در صورتی که از بهترین فلز جهت تولید حفاظ های دیواری شاخ گوزنی استفاده شود قیمت آنها افزایش پیدا می‌ کند.

  1. متراژ حفاظ شاخ گوزنی

یکی دیگر از پارامتر هایی که روی قیمت حفاظ شاخ گوزنی دیوار شاخ گوزنی تأثیر دارد متراژ حفاظ می باشد. در صورتی که شما متراژ زیادی از حفاظ های شاخ گوزنی را سفارش دهید نیاز است که هزینه بیشتری را پرداخت نمایید. در واقع باید به خوبی بدانیم که حفاظ های شاخ گوزنی در متراژ زیاد با قیمت بیشتری به فروش می رسند. اگر شما از تولید کنندگان به صورت عمده بخواهید این حفاظ های دیواری را خریداری کنید قیمت کمتری جهت خریداری حفاظ ها پرداخت خواهید کرد. بنابراین جهت خرید انواع حفاظ های دیواری بهتر است که تنها نزد تولیدکنندگان عمده مراجعه نمایید.

  1. مدل حفاظ شاخ گوزنی

یکی دیگر از پارامتر هایی که روی قیمت حفاظ های دیواری شاخ گوزنی تأثیر دارد مدل حفاظ می باشد. به طور کلی هر یک از انواع حفاظ شاخ گوزنی شکل مشابهی دارند. ولی برخی از آنها با رنگ بندی های متنوع و طراحی ‌های خاصی تولید می ‌شوند. بر همین اساس قیمت بیشتری را به خود اختصاص می ‌دهند. برخی از انواع حفاظ های شاخ گوزنی هستند که طراحی شان زیبایی ساختمان را چندین برابر می نماید. یعنی علاوه بر اینکه امنیت ساختمان را تأمین می ‌کنند زیبایی ساختمان را هم افزایش می دهند. این نمونه حفاظ ها را تا حدودی با قیمت بیشتری در بازار به فروش می ‌رسانند.


قیمت هر متر حفاظ نرده شاخ گوزنی

نصب حفاظ شاخ گوزنی

بهتر است بدانید حفاظ شاخ گوزنی به عنوان یکی از زیباترین و پرکاربرد ترین انواع نرده های روی دیوار به حساب می آید ، به همین علت باعث شده تا طرفداران زیادی را به سمت خود جذب نماید.

از مهم ترین ویژگی های مربوط به حفاظ شاخ گوزنی می ‌توان دارا بودن شاخه‌ های بسیار تیز و برنده درهم اشاره نمود. همچنین از دیگر قابلیت ‌های حفاظ شاخ گوزنی می توان اینگونه بیان کرد که شاخه های تیز و برنده آن معمولاً در ارتفاع های مختلف افزایش یافته است و به منظور پوشش دهی سطوح دیوار دارای عرض مناسب بوده و عدم امکان عبور از سطح دیوار در آن وجود دارد.

اکثر نرده های روی دیوار یا حفاظ شاخ گوزنی جهت استفاده برای حصار نمودن محوطه منازل ، ویلا ها ، باغ ها ، مجتمع ها و غیره کاربرد دارد.

دقت داشته باشید که جهت نصب حفاظ شاخ گوزنی متنوع بایستی بستر کار و نوع حفاظ مصرفی را مد نظر قرار دهید و بر این اساس قادر خواهید بود تا یک شیوه نصب درست را برگزینید و در پایان حتماً به خوبی استحکام ، مقاومت و همچنین ظاهر زیبای کار را مشاهده خواهید نمود. همواره به منظور نصب حفاظ شاخ گوزنی یکسری شیوه ‌های زیادی وجود دارد.


تولید کننده حفاظ شاخ گوزنی
مشخصات فنی حفاظ نرده شاخ گوزنی

انواع حفاظ شاخ گوزنی از نظر نصب حفاظ بر روی دیوار

پیش از اینکه به شیوه‌ های نصب بپردازیم ، باید بدانید حفاظ شاخ گوزنی به لحاظ نصب حفاظ برای قرار دادن روی دیوار به طور کلی به دو قسمت تقسیم می گردد :

۱. حفاظ با شاسی پروفیل

توجه داشته باشید حفاظ هایی که همواره با استفاده از شاسی پروفیل ایجاد می‌شوند دارای مقاومت و استحکام بیشتری هستند. به طور کلی پروفیل به کار گرفته شده در بخش شاسی حفاظ ها ۲۰*۴۰ می باشد و بر اساس سفارش هایی که مشتریان به منظور افزایش مقاومت از پروفیل ۴۰*۶۰ یا پروفیل ۴۰*۸۰ دارند را می توان مورد استفاده قرار داد. جهت ایجاد یکسری حفاظ هایی که از ارتفاع های بالای ۱۰۰ سانتی‌متر برخوردارهستند عمدتاً از شاسی ۴۰*۸۰ یا ۴۰*۶۰ استفاده می گردد ؛ چرا که در حین نصب میانگین مقاومت حفاظ شاخ گوزنی افزایش یافته و تا حد زیادی از آسیب های حاصل از تکان خوردن های حفاظ بر روی دیوار می کاهد و در نهایت امکان صدمه زدن به دیوار بسیار کم می شود.

۲. حفاظ با شاسی میلگرد

آن دسته از حفاظ هایی که برای شاسی آنان از تعداد دو میلگرد شماره ۱۰ به شکل طولی مورد استفاده قرار می گیرد ، در حقیقت در مقایسه با سایر حفاظ هایی که بر روی شاسی پروفیل قرار دارند از استحکام و مقاومت کمتری برخوردار هستند.


نصب نمونه ای از حفاظ های نسل جدید شاخ گوزنی
حفاظ شاخ گوزنی با چه رنگ هایی تولید می شود؟
پراکندگی شاخک ها در حفاظ شاخ گوزنی تهران

به کارگیری میلگرد طولی دارای یکسری جوانب دیگری است که به عنوان شاسی با هزینه مناسب تر این مدل حفاظ را در مقایسه با حفاظ های دیگر می توان مورد نظر قرار داد :

- دیوار ایجاد شده با استفاده از بلوک های سیمانی

- دیوار ایجاد شده با استفاده از بلوک های سفالی

- بستر با درپوش سنگی

- بستر بدون درپوش

● نصب حفاظ با استفاده از شیوه کوبیدن پیم در دیوار

یکی از شیوه هایی که به واسطه آن می توان حفاظ را به خوبی نصب نمود کوبیدن پیم در دیوار می باشد. با این شیوه شما می‌ توانید در همه بستر ها آن را مورد استفاده قرار دهید ، بدین صورت که ابتدا بایستی در قسمت بالای دیوار یک سوراخ ازطریق دریل با قطر تقریبا ۸ میلی‌متر ایجاد نمایید و سپس یک پیم با قطر حدوداً ۱۰ میلی‌متر درون دیوار کارگزاری کنید. اگر درپوش فلزی دارای ضخامت کمتر از ۲ میلی‌متر باشد بایستی درپوش سوراخ شود ؛ بنابراین دیوار نیز سوراخ کاری می گردد.

برای هر شاخه تقریباً دو متری حفاظ در کمترین حالت ۴ پیم به صورت دو به دو روبروی هم احتیاج دارید تا از این طریق بتوانید استحکام و مقاومت را به وجود آورید.

در گام بعدی حفاظ درست بر روی دیوار میان پیم ها واقع می شود و به آن ها جوش می خورد ؛ در نهایت بخش جوشکاری شده از طریق رنگ لکه گیری و مرتب می گردد.

● نصب حفاظ با استفاده از شیوه چهار ستون

در این شیوه معمولاً حفاظ هایی که از ارتفاع زیادی برخوردار هستند مورد استفاده قرار می گیرد. به طور کلی در چهارپایه این چهار ستون با فاصله های از پیش تعیین شده به صورت چهار سوراخ ایجاد کنید و سپس در هر یک از آن ها پیم بکوبید و چهار ستون از این طریق به یکدیگر متصل می‌ شود.

اگر درپوش فلزی وجود داشته باشد به صورت مستحکم در می آید و یا این که پلیت با آن اتصال می یابد.

شیوه‌ های دیگری نیز به منظور نصب حفاظ موجود است که معمولاً به خاطر وضعیت بسترهای ویژه آن ها را مورد استفاده قرار می ‌دهند.

● نصب حفاظ با استفاده از شیوه بیس پلیت

شما می توانید در این شیوه پلیت هایی را به هنگام چیدن دیوار به داخل آن قرار دهید که این شیوه بسیار مناسب و منطقی به نظر می آید. اما آن دسته از دیوار هایی که عمدتاً این کار درون آن ها صورت نگرفته می توان بدین شکل این کار را برایشان انجام داد ، ابتدا چهار سوراخ ایجاد نمایید و سپس پیم خت را در هر یک از این سوراخ ها به کوبید و در نهایت اتصال بلیت به پیم ها به عنوان یک بستر مناسب به منظور نصب حفاظ مطرح می‌گردد و همواره دارای مقاومت و زیبایی زیادی می باشد.

در حقیقت این پلیت ها بایستی در فاصله هایی حداقل ۱۰۰ سانتی‌متر از یکدیگر قرار داشته باشند ؛ در نتیجه می توانید حفاظ ها را بر روی این پلیت ها جوش دهید و در گام آخر بخش های جوش داده شده از طریق رنگ قابلیت لکه گیری را دارند.

بهتر است بدانید یکی از مهم ترین نکاتی که به هنگام نصب حفاظ بایستی آن را مد نظر قرار دهید ، شاسی کشی می باشد. در دیوار هایی که از ارتفاع و بلندی زیادی برخوردار هستند و یا حتی سطح درب ورودی پارکینگ یا دیوار با یکدیگر یکسان نیستند ، به منظور افزایش امنیت و زیبایی ظاهری معمولاً به کارگیری پروفیل ۴۰*۸۰ و یا ۴۰*۶۰ می توان سطوح یکنواختی را جهت نصب مقاوم تر و زیباتر به وجود آورد.


خرید نرده حفاظ دیوارشاخ گوزنی
نرده آهنی دیوار حیاط
تأثیر حفاظ شاخ گوزنی بر طرح و نقش ساختمان

خرید حفاظ دیوار شاخ گوزنی با قیمت عمده

برای خرید انواع حفاظ های دیواری شاخ گوزنی با بهترین قیمت تنها باید به نزد عمده فروشانی که در این زمینه فعالیت می ‌کنند مراجعه کنید. عمده ‌فروشان از آنجایی که حجم زیادی از فلزات را جهت تولید انواع حفاظ های دیواری به کار می‌ گیرند قیمت مناسب تری از مشتریان دریافت خواهند کرد. در واقع عمده ‌فروشان حجم زیادی از فلزات را خریداری می‌ کنند. آنها با قیمت عمده ای فلزات را آماده می نمایند و سپس اقدام به تولید هر یک از مدل های متفاوت حفاظ های دیواری خواهند کرد.

بر همین اساس تولیدکنندگان پیش از اینکه اقدام به تولید انواع حفاظ های دیواری نمایند قیمت مناسب فلزات و متریال ها را بررسی خواهند کرد. کارشناسانی که تولید انواع حفاظ های دیواری شاخ گوزنی را بر عهده دارند می‌دانند که باید از چه پارامترهایی جهت تولید حفاظ ها استفاده کنند. آنها از بهترین و با کیفیت ترین متریال ها استفاده می نمایند تا طول عمر حفاظ ها را افزایش دهند. توجه داشته باشید که اگر که حفاظ ها گوزنی با استفاده از متریال های مناسب تولید نشوند دچار زنگ زدگی می گردند و کیفیت مناسبی نخواهند داشت. بهترین تولید کننده از با کیفیت ترین متریال ها برای تولید حفاظ های دیواری استفاده می کند.



Call Now Buttonمرکز سفارش : 09127800603